hanifeq 15 haftalık olduk imom ve ferrum kullanıyorum şuan sizler neler kullanıyorsunuz balık yağı da almak istiyorum öneriniz var mı marka olarak
Zeehraaaa hanifeq regenesis max kullanıyorum içinde bir çok vitamin mineral var omegada var anne ve bebeğe çok iyi geliyor. Bide d vitamini kullanıyorum
aslhnkrts9 hanifeq imom da yok mu omega bende ona başlamayı düşünüyorum şuan sadece d vitamini kullanıyorum
susaMom_ hanifeq bende 15+2 haftadayım en son 12. Haftada gittim kontrole o zaman d vitamini ve multivitamin verdi doktor başka bir şey vermedi herkese farklı mi veriliyor bu vitaminler anlamadım
hanifeq susaMom_ gerçekten öyle yani kendi kendimize bulmaya çalışıyoruz ne icecegimizi omg 3 diyorum balık yağı al diyo e bı marka ver yani
susaMom_ hanifeq Hayır yani 2 aya 1 kan alıp vitamin değerlerime bakıp ona göre verseler ya bu vitaminleri Akdeniz taşıyıcılığım var sormadı bile kanda ve demirde kaybı daha çok yaşayabilirim sonuçta
esshn Gebelik başından beri imom omega kullanıyorum onun içinde balık yağı da var sonradan demir ilacı eklendi başka ek bir vitamin ya da ilaç verilmedi