Zeynepci012 Kızlarr reglime 3 gün var geçen ay 21nde regl oldum bu ay 16snı gösteriyor ocağın 1 nde çatlatma iğnesi olmuştum yarın test yapsam çıkar mı?
Ayseldz Zeynepci012 iğneden sonraki gün yani ilişkinin 12. Günü öğrenmiştim ben. İlk idrar ile erken gebelik testinde belli olur
myangelson Zeynepci012 iğne gününü saymadan ertesi günden itibaren 14. Günü beklemeni tavsiye ederim doktor kesinlikle 14. Günden önce yapma demişti bana. 14. Gün de silik çizgi görmüştüm ve kaset test ile test yap demişti
Zeyna27 Zeynepci012 çıkar ben de 8 Ocak yaptım ama adetimi bekleyeceğim yumurta gelişimi nasıldı kaç adetti benim 3 taneydi 2 si çatlama boyutundaydı diğeri de küçük değildi tabi 19.3 mm di galiba en büyük olan
Zeynepci012 Ayseldz duphaston da kullanıyorum bugün biraz ayakta çok kaldım iğne gibi batıyor karnım kasığım bide süt beyazı akıntım var iç çamaşırım hep beyaz leke oluyor
Ayseldz Emine010922 mmsini hatırlamıyorum ama 2 tane sağda yumurtam oluştu. Klomen bittikten sonra ki gün rahim kalınlaştırıcı da kullandım hayırlı haberi aldık
Zeynepci012 Zeyna27 tek yumurta bence doktor sadece ben merak edince söyledi 17 mm dedi 2 gün sonra iğneyi vurulmuştum
Aslihan-ozkan Zeynepci012 bugun çıkmayabilir canım yani daha yalancı pozitif olur bende bir kaç gün daha bekle
Zeynepci012 Aslihan-ozkan yarın sabah ilk idrarla yapıcam çıksada çıkmasada regl günümü mecbur beklicemm