Aysnr11 benim adetim e daha vardı test yaptım çıktı 3 gün ara ile test yaptım hepsinde çıktı ama her yaptığım teste giderek silik olur du kan verdim sonuç çıkmadan kanamam oldu parça şeklinde değerim 5 in üstündeydi çok ilgisiz bı doktor du hamilelik yok dedi gönderdi beni meğerse düşük yapmışım ama bu seferki hamileliğimde âdete 5 gün Kala test yaptım çıktı kan verdim 32 fln çıktı 1 hafta SONRA tekrar verdim kan bu sefer 10809.54 fln çıktı