38+3 teyim bebek az hareket ediyor diye gittim ikinci kez çatı muayenesi oldum ilkinde geçen hafta korkudan kendimi kastım ama doğrusu acımamıştı ama bu defa aşırı acıdı sonra peçeteyle sildim pembe açık renkte akıntı vardı, ebe o kanamalar normal bir şey yok dedi ama diğer kontrolüme dair cesaretim kırıldı yine. Halbuki ilkinde aşmıştım bu korkuyu. Cidden el marifetine doktora ebeye bağlı bu iş . Hiç açılmam da yok korkum da çok bitsin istiyorum artık hayırlısı güzelce