Bigsecret3 Calikusuuu benim 11 ocaktı ama hala olmadım bir evladım var Allah’a şükürler olsun ama insan her ne kadar evladı olursa olsun negatif görünce biraz üzülüyor karın ağrım vs de var adet gibi ama biraz daha bekleyip öyle test yapmamın hayırlısı olacağını düşünüyorum 🙏🏻
sellyxm tulayyarsln cok teşekkürler bebegım bu gotoyuda sımdı çektim bakayım dedim ne durumda diye bugün sabah yaptığım test daha fa koyulaşmış diğerine göre
tulayyarsln sellyxm çok sevindim pazartesi kan ver inşaAllah daha da emin ol Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin🙏🏻🥰
pamukpamukoldum tulayyarsln Bel ağrısı cok Bide sanki adet oldum olcağım gbi adet ağrıları cok Sizin sonuc nedir? Değeriniz kac
tulayyarsln pamukpamukoldum bende de hafif mide bulantısı oluyor ve uyuma isteği halsizlik. Adete 2 gün kala verdiiğimde 223 çıkmıştı. Doktorum 22 sinde gel kese için bakalım dedi. Bide daha önce dış gebelik öyküm birde histeroskopi olduğum için düşük riskine karşı progestan fitil verdi
tulayyarsln Calikusuuu hiç üzülme rabbim geciktiriyorsa güzelleştiriyordur. Diğer ay güzel haberler verirsin inşaAllah
Sedef0 7sinde regl olmam gerekiyordu olmadım cuma günü tahlil yaptırdım negatif çıktı ve hala olmadım neden acaba 🙏
tulayyarsln Sedef0 biraz gecikmiş toplamda 10 güne kadar regl olmazsanız kadın doğum doktoruna gitmeniz daha iyi olur
sellyxm Ben yine obsesif düşüncelere daldım kızlar kuruma çizgisi diye birşey gördüm yorumları okudum moralim bozuldu bazen cok araştırmamak gerekiyor kesinlikle
tulayyarsln pamukpamukoldum inşaAllah bu sefer her şey daha güzel olacak içini ferah tut. Güzsl düşünürsek güzdl olur. Beslenmeye dikkat edip ağır işler yapmamaya çalışalım
tulayyarsln pamukpamukoldum bugün alttan ultrasonla baktı doktorum keseyi gördük 5 hafta 1 günlük dedi. 2 şubatta kalp atışını duymak için gideceğiz inşaAllah. Sende durumlar nasıl