Aysegulllllllll07 Herkese merhaba doktorum evde günde 3 defa tokluk kan sekerimi ölcmemi istedi 131 çıktı normalmi yuksekmi bilmiyorum randevum pazartesi gunu
Safiye2 Aysegulllllllll07 140 geçmediği sürece normal tokluk şekeri açlik şekeri de 90ı geçmemesi lazım bu şekilde söyledi doktorum canım bende gebelik şekeri var bende 35+3 oldum 38de doğum Allah’ın izniyle
Aysegulllllllll07 Yazmelegi_ evet bende öyle diye biliyorum çünkü seker yuklemem normal çıkmıştı 36+2 günlük hamileyim 38 haftada doğum yapacagim nasipse