Naaagihannnn Kızlar dogal yöntemle enfeksiyon biterebildiniz mi su icmek disinda yaptiginiz herhangi birsey varmi bu enfeksiyoni nasl yok edicez🙈
YldrmNUR Naaagihannnn ben nioli yağı kullanıyorum. Doktoruma sordum iyi kullanabilirsin dedi. Gebelikte öneren ebeler var. İç çamaşırıma 1-2 damla damlatıyorum zaten uçucu bi yağ ama akıntıya ve enfeksiyona karşı iyi geliyor
Anne_elif Naaagihannnn bende de var ve artık hiçbir şey yapmıyorum . Doktor 2 kutu antibiyotik verdi fitil verdi kullandım o kadar ama bir müddet sonra yine oldu . Ben de artık sadece her gün limonlu su felan içiyorum . Bol su içiyorum felan.
Tubaasirinn Naaagihannnn hiç bir şey geçirmiyordu gebelikte idrar toku enfeksiyonumu ayaklarımı sıcak tuttum ve kızılcık suyu içtim 2 günde geçti
Naaagihannnn YldrmNUR ayyy faydasi olur mu hemen gidim alim yarin herhangi bi ters durum yasamadniz dmi
YldrmNUR Naaagihannnn hiçbir yan etki yada alerji yapmadı bende. Tabi kullanmadan önce vücudunuzun bi yerinde test ediyorsunuz. Eczaneye sorabilirsiniz. Trendyoldan aldım ordada yorumlar var iyi yönde. İsterseniz doktorunuza da danışın. Kız çocuklarında bile kullanan varmış
Rumeysaalper Bir çay bardağı için fazla değil bende herhangi bir sorun olmadı zaten çok koymaya da gerek yok. Bu arada nane yazmışım taze maydanoz diyecektim 🫣
Rumeysaalper Naaagihannnn Aman Allah korusun kaçıncı haftadasınız ? Benim 36+ 3 ben kullanıyorum böbrek ağrım da olduğu için doktor sana iyi gelen herşeyi yapabilirsin demişti o yüzden ama siz yapmayın o zaman korktum şimdi Allah korusun
Naaagihannnn Rumeysaalper 11+3 daha cok basindayim sen yolu bitirmissin cok sukur hayirlisiyla kucagina al ins❤️🌸
Tubaasirinn Naaagihannnn benim annem yapıyor evimizde vardı ama internette de mutlaka satan doğal sayfalar vardır