Yelizkhrmnn Kızlar merhaba Ben 7 ay önce düşük yaşadım. Pcosum zaten bugün adetimin 2. Günü ve yarın itibariyle 5 gün Femara kullanacağım daha sonra da çatlatma iğnesi yapılacak, bu süreci geçirip tavsiye verebileceğiniz bir şey var mı? 🙏🏻
Zeyynnpp Yelizkhrmnn canım ben 2.denemem de gebeyim şuan çok şükür 🤲 ilk önce stress tutar mı tutmaz mi vb. Soruları kafandan çıkar lütfen.. onun dışında biz doktorumla femara başladık ilk denemem de femaraydi ama daha farklı ilerledik.
Zeyna27 Yelizkhrmnn ben klomen kullandım 8 Ocak çatlatma iğnesi oldum 9-10 Ocak değerlendirdim bat 22 Ocak bekliyorum daha çok var stres yapmayın ben ilk kontrolde yeterli büyüklükte değildi 3 adetti yumurtam tekrar kontrole çağırdı 19.3 mm ikisi diğeri de geriden geliyordu yakındı onlara bakalım ne olacak
Yelizkhrmnn Zeyynnpp sağlıksız bir gebelik yaşayıp kürtaj olduktan sonra toparlamam uzun sürdü adet düzensizliğim çok fazla o yüzden sanırım etkileniyorum. Ama tabi ki doğru söylüyorsunuz en başta sakin olmak gerekiyor
Zeyynnpp Yelizkhrmnn anlıyorum canım Rabbim insallah sağlıcakla evlat nasip etsin sana isteyen herkese 🤲 benim nasıl ilerledigimi anlatayım istersen canım sana
Zeyynnpp Yelizkhrmnn İzmir’de yasiyorum ben canım ☺️ ilk denemem de farklı bı doktor la olmuştu 1 tane yumurta büyümüştü ama gebelik olmadı ve prolaktin yüksek ti. 2.denemem de prolaktin normaldi(arada 4ay var bu arada) femara başladık ilaç bitince gittim 3yumurta vardı ama en büyüğü 11mm din2 gün sonra tekrar çağırdı++
Zeyynnpp Yelizkhrmnn ben o sürede masjlar muz ceviz birde pcos Lara özel pikos tablet kullandım d vitamini bide progestan yazdı doktorum fitil olarak(özele gidiyorum ben canım) gittiğimde çok şükür 2 tane 19-20mm di iğne oldum
Yelizkhrmnn Bende Ankara da özele gidiyorum Femara dışında omepa q10 diye bir vitamin ve metilfolat diye de folik asit verdi yarın kullanmaya başlayacağım haftaya da büyüme kontrolü yapacak