MomyAsli_ anne karnındaki bebek özellikle kalp atışları duyulduktan sonra bütün duyguları hisseder, bilinçli zihin henüz aktif olmadığı için duyguları direk alır.
yaşadığın tüm duygular bebek tarafından hissedilir. stresin, kızgınlığın, mutluluğun yada sakinliğin hormonlarla bebeğe geçer hatta yoğun stres sırasında kortizol ve adrenalin salgıları artar ve plasenta aracılığıyla bebeğin sinir sistemine geçer bu da bebeğin gelişimsel sürecini olumsuz etkiler. 41 42 haftalık sürecte zaman zaman stres yaşarız bu gayet normal. Burada önemli olan stresin kronikleşmemesi senin stres yaratan durumları fark edip uzaklaşman hamileliğin boyunca kendini daha sakin ve daha dingin tutmaya çalışman