Bu haftaya kadar hiç bı ağrım sancım yoktu bebis hareket ettikçe çok mutlu oluyordum heyecanla izliyodum amaa çarşambadan itibaren artik öyle bı ittiriyoki organlarimi kemiklerime batiyo göğüs kafesime sanki ayaklarini sokuyo gibi aşırı huylandiriyor bebek zaten baş asagiymis doğum kanalına girmiş son 23 gün ama bebiş kemikleri ittikce çokk huylaniyorum içerden sizin başladı mi