Emrealtay kestiğini diktiğini nasıl hiç anlamadınız ekstra bişey mi yaptı? Ben bu gün 3. Dogumumu yaptım. Diğer ikisini özel hastanede kesisiz, dikişsiz doğurmuştum. Ama bu 3. Olmasına rağmen devlet Hastanesi’nde doğum sırasında kestiler deli gibi hissettim. Sonrasında bir iğne yaptılar ama uyusturmadi bile resmen hissettim diktiklerini. Ve şuan 3. Bebeğim olmasına, diğer ikisinin dikişsiz doğmasına rağmen 20 den fazla dikisim var. Gerçekten sabahtan beri ağlayıp duruyorum üzüntüden. Siz hissetmediyseniz maşallah