gayebayrktr 4 hafta 3 gunluk iken gittigimizde keseyi gormustuk yarin 2. muayenem var 5+4 oluyoruz bebegi gorur muyuz yani yolk kesesini vs gorur muyuz bos kese gormek de normal mi?
semra2598 gayebayrktr ilk haftalarda normal bende 4 haftalıkken kese bile yoktu 5+1 de kese vardı bebek yoktu 7+6 da kalp atışlarını dinledik ilk zamanlar normal da olabilir ama boş gebelik dış gebelikte olabilir.
Lagertha_ gayebayrktr ben de 4+3te kese 5+3te bebeği görüp kalp atışını duydum. Benimki erken döllenmeydi. Büyük ihtimalle siz de görürsünüz ama göremezseniz de panik yapmayın normal