sellyxm Duygu9604 canım teşekkür ederim açıklaman ıcın peki sence bu kuruma çizgisi gibi mi duruyor kuşum ya
ezgi-esk sellyxm İlk testi kaç gün kala yaptın canım bende erken gebelik testi alıp yapmak istiyorum 6 gün var
Duygu9604 @sellyxm ama devlette maalesef acilden girince kan almıyorlar randevu almanız gerekiyor özele gitmeniz lazım
sellyxm Duygu9604 evet bugün 3 hastane dolanma maceram var zaten almadılar kancağzımı 🥹 özelden vericem
Prmdkanneee Mylove47 Reina sağolun kızlar sizin de resmî göremedim çok altta kalmış galiba ama hayırlı olsun sizin de
Reina Prmdkanneee benim de böyleydi oğlum şuan 2 yaşında. Şimdi de gebeyim. Ve böyle silikti. 6 haftalık olduk 🥰🥹 hatta foto paylaşmıştım bakabilirsin
Aysnr11 ezgi-esk Ben adet gecikmemin 14. Günü öğrendim. Geç döllenme oldu baya geç öğrendim o yüzden 😇
sellyxm Prmdkanneee cok sevınmısıtk hepimiz rabbim en kısa zamanda kucaklarımızı doldursun kuzummm ah 🥺☹️🤍🤍
Prmdkanneee sellyxm amin amin canım, kimyasaldan sonra gebe kalmakta sorun olmuyor sanırım zaten insallah öyledir yani
sellyxm Prmdkanneee gebe kalmada sorun olmuyormuş canım ben burada kimyasal gebelik geçiril diğer ay hamile olduğunu söyleyene kadın cok gördüm yüreğini ferah tut