Minnosunannesi_2 Cerenvebebisi-01 hamilelik ilerledikçe pelvis ağrısı olması normalmiş ve doktorum ağrıması iyiye işaret dedi bana bende altıncı ayimin sonuna doğru başladı hala devam ediyor
Zumrut___ Cerenvebebisi-01 ay benim ilk hamileliğimde özel bölgem o kadar ağrıyordu ki .. hele ki son bir buçuk ayda yatakta saga sola dönerken zor dönüyordum aglşcak gibi oluyordum . Ama o agrı bile bana güzel geliyordu nedense :))
Alaska97 Cerenvebebisi-01 yaklaşık 24. Haftadan beri var ve hic geçmedi saga sola dönerken de perisan oluyorum canım çok yanıyor 32. Haftadayım su an insallah doğurunca geçecek 😂
teacher-mom21 neslihannnnnn dur daha başlamadı 😅😅 yataktan zor cikiyorum sağa sola donemiyorum 27 haftam
Leylayz Cerenvebebisi-01 ay benimde o haftalardan beri var şuan 28+2 deyim özellikle sabah uyanınca ilk yürüdüğümde çok kötü ağrıyor
Cerenvebebisi-01 Emellllllll aynen tatlım yürüyünce açılıyor agti gidiyor ama oturup kalkınca veya yatarken sağa sola dönerken tekrar ağrımaya başlıyor