Merhaba,
38.haftadayım bekliyoruz bakalım ne zaman keyfi gelecek küçük prensesin.
Tabi bu arada bazı endişelerim var en büyüğü önmeli gördüğüm süt konusu.
Emzirme danışmanlığı alanlar var mı aranızda? Kimden ve ne kadar ücreti bilgisi olan var mı? Yada çalıştığınız hemşire vs?