nesemsi Gebelikte enox veya oksapar ve coraspin kullanan varmı ? Veya kullanıp doğum yapan ? Kaçıncı haftada doğum yaptınız? Bi zararı oldumu
Nnoktaa nesemsi rahime giden damarda darlık olduğu için coraspin kullandım doktor reçetesiyle. 34-35. Hafta bıraktım. 38 de vajinal doğum yaptım. Bir sıkıntı yaşamadım.