Atn95 Sekizmart Sanmıyorum benim geçikmemden 3gün sonra gittim kan verdim pozitif çıktı 7. Günde hamile olsaydın kande çıkardı bence kesin
2prensesannesiiii Sekizmart benim 4 . Gün negatif 10. Gün pozitif 2 hafta geç döllenme olmuş şuan 13 hafta olmam gerek ama ben 11+2 haftalığım inşallah pozitiftir 🙏🏻
Hvv68 Benim ki 2 haftadan fazla geçmişti pozitif olmuş gerçi bende pcos var geç döllenme olabiliyor düşünmemeye çalışın ben hiç beklemedigim anda gebe olduğumu öğrendim.
Atn95 Sekizmart bilmiyorum ama doktorlar bile diyor adet geciktikden hemen sonra kanda çıkar 7gün sonrada idrar testinde diyorlar ama benim idrar testinde de gecikmeden 3gün sonra çıktı
Sekizmart 2prensesannesiiii sağlıkla kucağına alırsın insAllah 🙏🏻 pazartesi kan vereyim o zaman aklımda soru işareti kalmasın 🤗