Ravza21 Arkadaşlar kanamam oldu benim 26 haftalık gebeyim eşim evde olmadığı için yatış yapamadım ondan progestan ve enfeksiyon için antibiyotik aldım öyle olan var mı arada adet sancısı oluyor doktor yatış dedi kontrol amaçlı