Kızlar kafam o kadar karıştı ki, o yüzden benim gibi bu durumdan geçen hamişlerimiz varsa onların bilgilerini de öğrenmek istedim. Haşimatoya yatkınlığım var şu an 19 haftalık hamileyim. Her ay düzenli olarak kan tahlili veriyorum. Değerlerime bakılıyor. Tsh 2.43 çıktı ve dahiliye doktorum levotiron 25 dozluk başlayalım dedi. Ama kendi kadın doğum doktorum levotirona hemen başlama, 15 gün sonra tekrar tahlil ver onun sonuçlarına göre değerlendirme yapalım dedi. İnternette baktığımda ilacın içilmesinde bir sakınca olmadığını asıl içilmezse sorun olacağı yazıyor. Ama ilaca başlamak için şu anlık değerim normal mi? Gerçekten çok karışıp kaldım😔 Benim gibi bu durumu yaşayan hamile arkadaşlar olduysa yanıtlarınızı bekliyorum🙏🏻