A-engin10 Bugün 21.haftalik olduk ama dünden beri kasıklarım ağrıyor sizdede oldu mu arkadaşlar böyle adet sancısı gibi
Lagertha_ A-engin10 benim kasık ağrım başlardan beri var ama bugün de karnım ağrıyor önceden olan karın ağrısı gibi ama uzun zamandır yaşamıyordum karın ağrısı 21+6yım
Hazal966 A-engin10 ben 25 haftalık hamileyim benimde sağ ksıgımda bazen sol kasıgımda agrı oluyor. Yürürken daha da zorluyor hatta
Sukrancinar-42 A-engin10 bundan sonra sık sık bu ağrılar olur muhtemelen. Rahim büyüdükçe kasıklarda ağrı oluyor. Benim 35. Haftadayım hala devam ediyor geçmedi.
A-engin10 Lagertha_ bende öyleyim ya dün kontrola gittim bı sıkıntı yok dedi ama yinede endişe ediyor insan
Lagertha_ A-engin10 ben de dün detaylı yaptırdım doktor biraz çok bastırdı onun da etkisi vardır diye düşündüm
Hazal966 A-engin10 evet oluyor genellikle sağ tarafımda hissediyorum. internette baktım normalmiş, rahmin gerilmesinden oluyormuş haftaya doktor kontrolum var doktoruma da soracağım
A-engin10 Sukrancinar-42 bı sikinti bişey olmasında ağrı sorun değil biraz sıkıntılı geçti gebeliğin başı korkuyorum acikcasi
Sdtnrsvn Benim de öyle kasıklarım ağrı yapıyor sancı yapıyor, doktorum çocuk ayaklarını poposunu kasıklarına dayadığı için oluyor demişti
Sukrancinar-42 A-engin10 Bebek hareketrinde azalama kanama olması su gelemesi gibi durumlar olmadığı sürece endişe etmeyin. Birde ağrılar düzenli gelip giden ağrılarsa tehlikeli olur diye biliyorum. Yani misalen 10 dk da bir girip 30 sn ye sürer. Bu kasilma demektir açılmaya sebep olur.