aysenuryusuf Kızlar belim çok fazla ağrımaya başladı bacağıma vuruyor sancı mıdır pazartesi randevum var gitcem ama doğum yakın mı böyle olunca doğum sancısı mı oluyor acaba çok merak ediyorum
scucer Belden bacaga vuran ağrıyı bastan beri yaşıyorum ben fıtık veya siyatikle ilgili bisey sanirim dogumla ilgili olmayabilir ben yinede takipte kalayim 36dayim çünkü