Storm hastanede kaldığım bi dönem yanımdaki abla yaptiriyordu sanırım kan uyusmazligında titrenin yüksek olduğu zaman değişiloyormus transfuzyon mü ne deniyordu o kişi 7 aylıkti Son yuklememiz inşallah diyordu .. ilk yükleme tehlikeli oluyormuş bebek alisicakmi diye ama sonrasında o kadar riski yokmuş aynı şeyden bahsediyorsak. .. size demi yapilacak