Arkadaşlar merhaba 38+1’deyim. Gebelik geneli boyunca akıntım hep oldu beyaz veya şeffaf renklerde oluyordu bu akıntılar. Bu sabah kopkoyu sarı iğrenç bi renk diyebileceğim bi akıntı geldi. Daha önce hiç olmayan bi renk. Doktoruma attım hemen bu nişan olabilir mi diye. Pembemsi kırmızımsı mukuslu bi yapıda olması lazım dedi. Zaten pazartesi kontrolüm vardı. Oda öyle deyince rahatladım ama peçete koydum takip etmek için ara ara yine o renkte akıntılar geliyor. Nişan demek bu mu demek anlayamıyorum. Biraz gerildim ilk gebeliğim bu arada