Sinemm68 evet genelde iki çizgi aynı koyulukta veya t çizgisi c çizgisinden daha koyu olduğu zaman yumurtlama oluyor yani pik oluyor. Bazen direk pik yapıyor bazen yavaş yavaş koyulasiyor Siliklesmeye başlayınca da çatlıyor 😊 evet belirti olabilir benim geçen aylar yumurtlama zamanı çok fena kasik ve bel ağrım olmuştu test kullanmıyorum ama akıntıdan anlamıştım yumurtlama olduğunda şeffaf yumurta akı gibi akintin olur catlayinca da beyaz krem gibi bir akıntı olur genelde. Ertesi gün bütün agrilarim kesilmişti beyaz krem gibi akıntım geliyordu 😊 sende de var mı böyle akıntı