Edaa3595 ya benim aslında ben bu 1 ay içinde aşırı tatlı çok yedim hele bu 1 haftada hergün dilim dilim yedim dozunu kaçırdım kızımda hiç yemezdm böyle bişey olmadı gebelik şekerim bile çıkmadı ama oğlumda çok aşırı tatlı yedim inşallah diyetle düzene sokarım