Elfselm Yani gözümde büyüttüğüm her şey o kadar abartıymış ki. Her şey olması gerektiği gibi ilerliyor. Herkes sizinle sırayla ilgileniyor. İşte ameliyat sonrası uyuşukluk geçmeden karına hafif bastırdılar ki zaten kanama iyiyse çok da üzerinde durmadılar. Sonra bezlemeyi kendileri yaptı, üzerimi giydirdiler ikinciye kendim hallettim her şeyi. Hatta gece bebeğimle eşim ve ben ilgilendim çok şükür her şey yolundaydı. Bence biraz cesaretli olup güzel düşünmek gerekiyor 🌸