kumsal__ Gmzgm benimde 4gunum var ara ara sancı vuruyor affedersin akıntım oluyor kesiliyor birşey anlamadım bu aydan hayırlısı ALLAHtan
Rabiul kumsal__ 2 bucuk yıldır evliyiz olmuyordu sürekli kafama da takıyordum bi gün kafama takmadım sadece o anı yaşadım bıraktım tüm düşünceleri şuan hamileyim 😂 gene olmaz diye düşünüyordum ama oldu yani
kumsal__ Gmzgm kesinlikle öyle.ama kafaya takmadanda olmuyor RABBİM isteyen herkese bizede en hayırlısıyla nasip etsin ♥️
Asdfj Kafaya takınca kesinlikle olmuyor rabbim nasip eder inşallah dua edelim Allah herkese nasip etsin rabbim kimseleri evlat sevgisiyle imtihan etmesin inşallah
kumsal__ Rabiul bende 4.yila gircem her ne kadar düşünmüyor gibi gorunsemde bı şekilde düşünürken buluyorum kendimi bunun tabi çevre etkiside var biri sussa bir diğeri haddi olmadan konuşuyor hayırlısı bakalım tüp bebek düşünüyorum bakalım artık nasip
Rabiul NuralDonmez Neva_aydn Hemen kalkmıyorsunuz dimi ben hep kalkardım 5 dk sonra falan arkadaşlarım ayaklarını duvara koy 15-20 dk bekle dediler yaptım da yatarken de 10 dk sağa 10 dk sola yattım tuvaletim de gelmişti 2-3 saat sonra kalktım yataktan tutmuştu yani o gün ama kafanızın tamamen boş olması lazım kızlar düşünmeyin akışına bırakın kendinizi bebeğe odaklamayın
NuralDonmez Rabiul ilkinde kalkmıştım ama bu sefer kalkmadım bekledim yarım saat falan istemsiz heralde olucak mı diye düşünmekten kendimizi alı koymuyoruz :(
Neva_aydn Rabiul yok hemen kalkmıyorum yârim saat bekliyorum sonra kalkıyorum hatta bazen ayaklarımı duvara yasliyorum ama yine de tutucagini hiç zannetmiyorum çünkü ağrılarım aynı adet ağrısı yani sökülsem ağrım gecicek gibi
Rabiul kumsal__ çevreye ne kadar kulaklarını kapatsanda için içini yiyor malesef inşallah bir an önce güzel haber alırsınız
Rabiul NuralDonmez malesef öyle ama anı yaşayın sonra ayaklarınızı koyun duvara kaldırın deneyin canım denemekten zarar gelmez