Limpid Kızlar çok kötü grip oldum burnum tıkalım aksırık tıksırık cok şülür atesım yok ama acayıp tıkalıyım... ilacsz çöözümlerınuz var mı
Beyza7950 Limpid valla bende 3 gundur agir grip geçiriyorum oksurmekten bogazlarim yara oldu resmen tarhana corbasi limonlu cay balli sut ne varsa denedim ama bugun doktoruma gidip burnum icin sprey istedim verdi
Melissnil Limpid 35.haftamdayım bende grip oldum cnm bugünde kontrolüm vardı söyledim ama bol c vitamini nane limon ve ballı süt önerdi ilaç vermicem daha kötü olursan serum takarız dedi.
Asena_ Limpid ben de öyle 🤦🏻♀️ Ballı ılık su içiyorum bol bol meyve ve sarımsaklı yoğurt yiyorum inşallah en kısa zamanda atlatırız