Daha önce konu açmıştım ama pek cevap veren olmamıştı ben yine başına gelen olursa diye yazmak istedim. (İnşallah olmaz) Birinci gebeliğim nadir görülen bir sendrom nedenli kaybettim. Bu gebeliğimde fetal DNA yaptırdım. 2 kez yeterli DNA bulunamadı diye sonuç verilemedi. Sonra beni ilk gebeliğimdem tanıyan perinatoloji doktorum artık risk arttı amniyosentez yapalım dedi. Bugün daha ön sonuçlarım geldi temiz çok şükür. 2 hafta sonra tam sonucu alıcaz ama içim biraz rahatladı. Allah herkesi sağlıkla evladına kavuştursun. Benim ve tüm sonuç bekleyenlerin hayırlı haberleri gelsin Allahım izniyle