Bu gün kan verdim, 7583 çıktı. Bu uygulamaya göre bu gün 5+5′im. Haftaya cuma ya da ondan sonraki hafta tam 7 haftalıkken gideyim diyorum kalp atışını duymak için. Henüz kese ve bebek için gitmedim. Geçen hafta perşembe gittim, beta sağlıklı mı ilerliyor diye takip edelim dedik. Gittiğimde hem keseyi hem bebeği hem kalp atışını duyalım istiyorum. Sürekli ultrasona maruz bırakmak istemiyorum bebeği.
Herkeste farklı haftalarda duyuluyor sanırım. Daha garanti olsun diye 7-8.nci haftalarda belki daha mantıklı olur.
Bu uygulamanın hamilelik çizelgesinde kalp atışı 5.5 hafta da diye gösteriyor ama 🤔