Kusumoldu Haftamdayım bugün kontrolde bebeğin plesantası rahim ağzında dendi ama henüz kapatmamış. Bebek de baş aşağı pozisyonda ve rahim ağzının yarısında bebek yarısında plasenta var şu an. Bu durumu yaşayan var mı plasenta tamamen kapatırsa ne olur?