Zhra42 Ben de hala olmadım kaç gün önce tes yaptım hiçbir şekilde sürüp dahi bir çizgi yoktu bugün tekrardan iki defa tes yaptırdı ikisi de silik çıktı ve üç gün önce şeffaf akıntı ile beraber pembe kan geldi daha da hiçbir şey gelmedi biliyorum aşırı derecede var bakalım bekliyorum