Ben 25 haftalıgım doktorum bana söylemedi şu aşıyı ol falan diye. Benim ikametim de hâlâ İstanbul’da gözüküyor almamıştım. Burda aşıyla ilgili bilgiler okuyunca doktoruma yazdım aşı olmadıgıma rağmen, oda 30ncu haftaya kadar olabilirsin eğer geçmişte olmadıysan da sağlık ocağı seni arıyor 2nci aşı için dedi. Önümüzdeki hafta aşı olmayı planlıyorum. İlk ne aşısı olundu, neler hissettiniz ve vücudunuzdaki değişimler nelerdi?