Merhaba anneler size bişi sormak istiyorum 33+4 haftadayım 2 gündür rahimimde kasılmalar sızıntılar oluyor ayakta durunca sanki idrar gelicek gibi. Oluyor bu sorunu yaşayan varmı yada bu haftalarda normalmi lütfen yardımcı olun bide önceden bebeğim ters değildi dün kontrole gittim bebeğin başı yukardan dedi düzelir mi acaba