Kızlar İdrar yolları enfeksiyonu başlangıcı varmış. doktor üromisin saşe antibiyotik verdi enfeksiyon ilerlemesin diye. Antibiyotik olduğu için içmek istemiyorum. Bebeğe zararı olur diye başına gelen var mı? İdrar yaparken yanma vs de yok akıntı da olmuyor napsam?