Susaminnannesi Selam kızlar 35+6 haftalık hamileyim. 30 haftadan beri suyum az olduğu için düzenli takip ediliyorum 2 haftada bir kontrol oluyordu artık haftada bir yapalım dedi doktor bey geçen hafta gittiğimde gelişimi haftasındaydı ancak bu haftayla geçen haftanın ölçümler birebir aynı çıkıyor kilo boy karın çevresi hiç gelişme olmamış. Ne yapmam gereklidir yediklerimede dikkat ediyorum.
mmirzamm Susaminnannesi aynı şey bendede oldu herşeyi yememe rağmen kilo aldiramadik dört hafta sonra etrafımda eski Usul insanlar diyeyim kalçanın altına yastık köy sürekli uzanmaya çalış dediler iki haftadır yapıyorum şükürler olsun kilo almaya başladı
Mervoll Susaminnannesi ben ikinciye hamileyim şuan 35+5. Ama ilk kızımda seni anlattığım gibi oldu bizimde 37de gitmiştim gelişimi 35 de kalmıştı dogumu başlatalım dedi doktorum sezaryan olduk kızımda 2800 doğsu bı sıkintimiz falan olmadı
tazeannee97 Susaminnannesi benimde 32. Haftada gelişimi durmuştu kilo almadı 3 hafta ama çok şükür son iki kontrolümde hafta 200 gram aldı. Yani sonradan düzeliyor. Ben yediklerime dikkat ettim . Yumurta tavuk ceviz fındık süt muz ağırlıklı beslendim.
Susaminnannesi mmirzamm teşekkür ederim yanıtınız için, sırtüstü mü yatmıştınız birde aynı şekilde diğer ölçümlerde gelişmiyor muydu sizinde yoksa sadece kilo mu
mmirzamm Susaminnannesi boy ve göbek çevresiydi dört hafta gerideydi sırtüstü yattım hayla da yatıyorum
Susaminnannesi mmirzamm sırtüstü yatmayı pek önermiyorlar diye biliyorum yanlış değilse, bir sorun oluşmuyor sanırım değil mi
mmirzamm Kuzeyozum evet normalde çok önermiyorlar ama dediğim gibi eski insanlar çok yaparmış diğer oğlumda da yattım bı sorun olmadı dilerseniz sol tarafa yatin yine yastık olsun öylede yapıyorum ben
mmirzamm Susaminnannesi dilerseniz sol tarafa uzanın yine yastik olsun altınızda öylede yapıyorum ben 🥰
designermom İlk gebeliğimde yaşadım 1 hafta boyunca fırında balık sebze ceviz yedim sağlıksız birsey sürmedim ağzıma peynir yumurta çok düzenli yedim et tavuk balık sebze her güne dağıttım.Hemen yakaları haftasını.Kirmizi et mevsiminde sebzeler fayda gösterir diye düşünüyorum.Findik ceviz de ayarında olursa toparlar
Susaminnannesi designermom bütün gelişimi durmuş ama sizinde o şekilde olup mu düzelmişti acaba, aslında çok düzenli besleniyordum hergün 2 yumurta ,ceviz ,sade kefir, süt, yoğurt başından beri tüketiyorum
Susaminnannesi tazeannee97 sonradan düzeltebiliyor yani, gelişme olmazsa doktor bey doğumu başlatacak o yüzden dışarıda daha iyi beslenir görüşünde. Peki sizinde aynı şekilde bütün ölçümler durup sonra tekrardan mı gelişmeye başladı?