Edaa1334 Merhaba güzel kızlarım,32+6 haftalığız her gün karnımın sağ tarafında 5/10 dakika süren kalp atımı gibi ritmik süren atımlar var hıçkırdığı anlamına mı geliyor🙈
Lavinya_21 Edaa1334 evet hiçkırık oglumda hep vardı gün içinde 2. 3 defa fln. Ama şuan 26 haftalıhım kızımdan ses yok bi bazem tekme atıyor yada dönme fln.
Aysegulll54 Edaa1334 Evet hıçkırık tutuyor son zamanlarda daha çok oluyor genelde ve uzun da sürüyor emme refleksleri gelişiyor 😃
SedaTemel bitanemiz24 mutlaka edersin güçlü bir şekilde geliyo çünkü ama 27 bi tık erken gibi 30da hissettim ben
Maisina Benim de olurdu hıçkırığını hissederdim. Şimdi kucağımda hıçkırıyor 🥰 Allah hepinizi bi avazda kurtarsın inşallah 🙏
Sabrusebat Yirmili haftalarda farketmiş doktora sormuştum o da diyafram çalışmaları yapıyor demişti, böyle kalp atışı gibi biseydi damar atar gibi. Son haftalardayiz artık gece veya sabah farkediyorum bazen hala oluyor🙃
Omermomm_ Edaa1334 ayy evett 😍ben doğum yaptım ama böyle okudukça delilik yapıp bir daha doğurmak geliyor içimden sonra uykusuz ve saatlerce aç kalıncaya tövbe diyorum