Deletedmom_87 aynı sebepten ben de kullandım geçen ay. Yazan doktor da kendi doktorum da hiçbir sakıncası olmadığını söyledi. Enfeksiyon olması ilaç kullanmamızdan daha riskli doktorum özellikle ateşinin çok yükselmemesine dikkat et demişti o zaman sıkıntı olabiliyormuş, onun için de parol kullanmıştım. Çok endişelendim o dönem insan vicdan yapıyor ama içiniz rahat olsun. Geçmiş olsun :)