Merhabalar ben 12+6 da ikili test yaptırdım özelde . Doktorum hem normal ultrasonla hem renkli ultrasonla baktı bebek %99 kız dedi bazen duyuyorum degısen oluyormuş başına gelen oldu mu böyle renklide de baktıktan sonra %99 dedi doktorum da en az 20 yıllık doktor