Zeyzey2024 bende devlete gittm vajinal baktı ay yok bu keseden bişe olmaz aldır sen bunu falan dedi ağlamaya başladım o da karşımda gülerek neye ağlıyosun boş kese bebek mi var sanki dedi dalga geçer gibi o kadar üzüldüm ki sevk etti beni gitmedim tedavi ret verdim özele gittim daha çok küçük kesen boş ama gayet düzgün ve kanlanması var ve dış gebelik değil gayet yerinde 10 gün sonra gel kalp atışı dinleyelim dedi gittim 10 gün sonra kalp atışı dinledik iyi ki aldırmamışım dedim 9.haftada duyduk biz kalp atışını ayrıca yolk sac varsa bebekte olur demişti bekleyelim dedi doktorum sizinde hayırlı haberlerinizi alırız inşallah mutlaka bekleyin ve başka bi doktora daha gidin tek doktorla kalmayın