Esmam_ela25 bence illa da o olsun kız istemiyorum kesinlikle erkek olmalı denmesi sorun, yoksa herkesin mutlaka içinden geçirdiği bişeyler oluyor bende hep derim kızımın kız kardeşi olsun diye kız olacakmış bebeğim çok sevindim, erkek olsaydı da sevinirdim ama kalbimden de böylesi geliyordu 😊