Sevil1996 15 haftalık gebeyim bugün doktora gittim doktor muayene etti herşey yolunda dedi Bebiş için ama alt karın hafif ağrı var ondan yazdı etkisi olur mu
Boncukk123 Sevil1996 benim de aynı şikayetlerim vardı canım enfeksiyon da var kasık agrısı yapıyor ağrın oldukça fitil olarak al dedi doktor oyle yapıyorum agrı oldugunda fitil olarak atıyorum canım hamd olsun iyi geliyor
tugcemom_ @Sevil1996 banada doktorum ağrılarım devam ettiği için kullanmamı söyledi kasıklarım karnım belim ağrıyordu. Düzenli kullanıyorum hafifledi bazen hiç olmuyor ağrım