Mercimeek Bende yeni anne oldum. Yani 5 ay önce. Ama o kadar güzel bir duygu ki, çok zor evet sonra bebeğinizle birbirinize alışınca her şey muhteşem oluyor. Eş faktörüne gelince, maalesef belli bir dönem birbirinizden çok bebeğe vakit ayırmak zorunda kalıyorsunuz evet. Ama sonra her fırsatta ev işlerinize de, eşinizede fırsat bulabiliyorsunuz.
İki kişilik hayattan bir tık daha zor. Ama çok daha büyük bir doluluk geliyor evinize. Keyfini çıkarın. ♥️
Birde her kafadan bir ses çıkıcak. Kendi iç sesinizi dinleyin ona göre davranın. Etrafa kulak tıkayın, bebeğinizden siz sorumlusunuz. Onu bir tek siz anlarsınız sonuç olarak 🤌