betmet2018 Merhaba arkadaşlar bugün kontrol için geldim 39 + 3 gebeliğim var doktorum yatışımı verdi açılma olmadığı için suni sancı alıyorum mecburen dualarınızı eksik etmeyin🙏🏼 Allah hepimizin yardımcısı olsun