gizem-cbn Hanımlar oturur pozisyon dayken kasıklarıma ağrılar giriyor batma ağrısı gibi normal mi 33+1 im
Fatmaokan gizem-cbn bende aynıyım uzandigimda oturduğunda kasıklarda belimde ağrı oluyordu nst çekildi 40 50 60o derecede sancılar çıktı ama doktor hiçbir müdahale yapmadi