Meltem3421 Kızlar hamileyken ton balığı yenirmi yani faydalımıdır acaba normal balıktan çok tiksindim ama ton balık canım çekiyor acBa yesek bi faydası varmıdır ?
umrumdadegil Meltem3421 civa içerdiği için yenmemesi gerekiyor malesef benimde canım çekiyor doğumdan sonra yiyeceğim ilk şeylerden biri😂
Meltem3421 Yagmurakyurek ben daha yeni 9 haftalık hamileyim cNım çekiyor bazen yesem mi yemesem mi bilemedim
Badeveannesi Meltem3421 abartıya kaçmadan kendini tatmin edecek şekilde ye böyle yememezlik yapma sonuçta hamilesin 🥰
Beeyzanurr Meltem3421 cok caniniz cektiyse bi çatal alın bir sey olmaz herhalde o kadardan 😂 civa var ya ondan önermiyorlar
cokbilmismom Benim doktorum yasaklamadı ayda bir iki yenilebilir dedi. Cıva miktarı yüksek seviyede değilmiş. Sonradan googlden arastirdigimdada bu şekilde gördüm. Sadece abartmamak lazım.