susaMom_ ben geç aldım çok doğum paketini 27 haftalık olduk 4 muayene hakkım kaldı onları da böyle geçirmek istemiyorum açıkçası. İlk doğumum koru da olmuştu doktorum çok ilgili guleryuzluydu numarası vardı sürekli iletişim halindeydik şimdi aynı şeyleri göremeyince kötü oldum biraz.