Ceydametee Mormnekse Yengemde 2.cocuguna Zümra koydu ilk i Zeynep.Zeynep çok usluydu bebekligide öyle Zümra çok yaramazdi eli hızlı çok yaramaz çok nazlıydi 😂😂
ZelihaTkcnn 1_Ruyaninannesi_ Yaa dogumunuz bugün yarın olur sağlıkla kucağıniza alin ve güzel bir doğum geçirin. 💗
Nevsevmom Sulekm benim kızımın adı nevra kardeşine Meyra koymayı istedim ama olmadı fikir olsun Nevra Meyra🥰
melisinmutfakblogu ZelihaTkcnn 18+1 dün %89 kız olabilir dedi doktor ama ismi önceden secmistik MEVA olacak inşallah
Mormnekse ZelihaTkcnn Güzel,iyi ahlaklı, zeki bilgili kadın demek diye biliyorum 🌸Ama bir arkadaşımız uyardı önerilmeyen bir isim diye araştıracağım🥲
Silaybooo123 ZelihaTkcnn bizim cinsiyetimiz daha belli değil ama kızım olursa LİDYA veya ADEN LİDYA düşünüyoruz Rabbim’in izniyle
ZelihaTkcnn Silaybooo123 Çok güzel bir isim benimde beğendiğim isimler arasında hatta yorumlarda birisi de Aden Lina dusunmus 😊