Eğer diyelim 32 de aldınız ve çalışıyorsunuz 37 ye kadar çalışacaksanız bu durumda tekrar rapor istemezler dedi hastane otomatik olarak çalışamaza düşüyor zaten. Ben şu an 35 haftaşığım mesela aldım 32 de çalışabilir aldım. 36. Haftada çalışamaz alıcam hastayım artık gitmek istemiyorum alıp iş yerine teslim edeceğim. Çalıştığım haftalarda doğum sonrasına eklenecek.