Kızlar aysimamı yoksa Lina ravzamı
Dnyaa56 lina ravza daha bi hos sanki kendin biliirsin ama
Dnyaa56 aysima bence çok hoş bi isim ♥️
Dnyaa56 Ravza ismi daha anlamlı ondan ravza
Dnyaa56 Aysima derdim
Lina ve ve ravza uymamış bence, aysima
Dnyaa56 Aysima çok güzel bir isim anlamıda güzel kızım olsaydı koyacaktım🤗